O brutărie este o modalitate superbă de a-ţi câştiga traiul, dar va trebui să ai mai mult decât abilităţi de brutar pentru a avea succes.
Componentele legale, financiare şi logistice îţi necesită atenţia înainte de a deschide uşile micii tale brutării. Dacă nu te pricepi la partea de business, profesionişti în contabilitate, management şi publicitate te pot ajuta încă de la început.
Locaţie
Să găseşti o locaţie pentru brutărie ta înseamnă să ţii în echilibru zona, dimensiunea şi costul. O locaţie într-o zonă aglomerată îţi aduce mai multă expunere afacerii, dar cu siguranţă vei plăti mai mult pe chirie. Contractul de închiriere variază, cu opţiuni de reînoire, exclusivitate, garanţie, costuri incluse. Asigură-te că ai citit cu atenţie toate aceste aspecte înainte de a-ţi dechide brutăria, fiindcă s-ar putea să fie nevoie să investeşti bani şi în reconfigurare şi adăugarea tuturor echipamentelor necesare pentru amenajarea afacerii.
Echipamente
O brutărie necesită echipament de specialitate, chiar dacă este o afacere mică. Mixerele comerciale de calitate şi cuptoarele de pâine sunt mai mult decât necesare pentru a-ţi permite să produci pâine mai eficient pentru a obţine şi profit. Pe www.cuptoarepaine.ro poţi găsi cuptoare DAMPF tradiţionale de pâine cu capacitate mică, cu o vatră, cu două vetre sau chiar şi cu trei vetre în funcţie de necesităţi. Cei de la Cuptoare Pâine se ocupă şi cu întreţinerea acestor cuptoare şi îţi oferă prin intermediul website-ului instrucţiuni de utilizare ale acestora.
De asemenea dacă doreşti să vinzi prin intermediul unui magazin, vei avea nevoie de rafturi, vitrine, dar şi o casă de marcat. Dacă vinzi marfa doar prin livrare şi la comandă, aceste lucruri nu vor fi necesare.
Produse
Să deschizi o brutărie necesită să te decizi exact ceea ce doreşti să vinzi. Ţintirea unei nişe specifice din industria brutăriei îţi departajează brutăria şi ar putea să te ajute să generezi vânzări. Spre exemplu, ai putea să te concentrezi pe o pâine cu ingrediente organice. Un produs consistent încurajează recumpărarea din partea clienţilor satisfăcuţi.
Prezentarea produselor face de asemenea o impresie asupra clienţilor. Lucrează la modul în care arată produsul înainte de a da drumu la afacere. Preţul este un alt aspect important în dezvoltarea produselor tale.
Publicitate
Chiar şi cu o locaţie ideală, publicitatea este necesară pentru atingerea unei audienţe mai mari. Comunică cu alte afaceri din industrie ce au legătură cu gătitul. De exemplu, ai putea să devii partener cu o companie care organizează evenimente.
Publicitatea este foarte importantă, fiindcă degeaba exişti, chiar şi online, dacă nu a auzit nimeni de tine.